Werken uw Outlook-e-mails niet?
Als u de e-mailservices niet kunt gebruiken, kan iedereen gek worden!
In de tijd van vandaag is e-mailen een essentieel
onderdeel van ons leven geworden. We gebruiken het voor zowel persoonlijke
als professionele doeleinden, zoals het houden van een vergadering, contact
opnemen met de klanten, een probleem voorleggen, inloggen op applicaties van
derden, documenten en foto's delen en gewoon chatten met onze vrienden.
Een e-mail is de snelste en gemakkelijkste manier
geworden om iedereen te bereiken; het kan erg frustrerend zijn als het
niet werkt. Er zijn verschillende redenen waarom een Outlook-account
niet werkt, maar gelukkig hebben we de perfecte technische service voor Outlook, slechts één telefoontje verwijderd.
Hier zijn enkele van de meest voorkomende
technische problemen die Outlook-gebruikers tegenkomen:
·
E-mails
die niet worden verzonden of ontvangen
·
Kan geen
e-mails doorsturen
·
Zoekresultaten
voor contact zijn leeg
·
Profielfoto
verandert niet
·
Kan niet
in- en uitloggen bij account
·
E-mails
worden niet gesynchroniseerd en geladen
·
Filterfunctie
werkt niet
·
Kan
bepaalde accounts niet blokkeren
·
Outlook-venster
opent niet
·
Website
en app crashen vaak
·
Kan
accountinstellingen niet wijzigen
Als u een van de bovenstaande problemen ondervindt,
kunt u contact opnemen met de klantenservice van Outlook.
Het is echter van vitaal belang op te merken dat
onze technische ondersteuning voor Outlook oplossingen biedt voor veel
problemen naast de hierboven genoemde problemen. U moet ons bellen om de
juiste oplossing te vinden voor al uw accountgerelateerde problemen.
Als u helemaal niet in staat bent om de
e-mailservices te gebruiken, zijn hier enkele eenvoudige oplossingen die u kunt
proberen:
Verbinden met het internet
1.
Navigeer
naar de website google.com.
2.
Typ iets
in de zoekbalk.
3. Als de zoekresultaten worden
weergegeven, betekent dit dat internet werkt. Volg de richtlijnen voor probleemoplossing
om de fout zo snel mogelijk op te lossen als ze niet verschijnen.
Controleer of Offline werken is ingeschakeld
1.
Log in
op uw Outlook-account.
2.
Controleer
onder aan het Outlook-venster of er offline werkt of Outlook zonder verbinding
staat.
3. Tik op verzenden/ontvangen en
selecteer offline werken om opnieuw verbinding te maken.
Controleer op updates
4.
Ga naar
start -> instellingen -> update & beveiliging -> windows update
-> controleren op updates.
5.
Als er
updates beschikbaar zijn, zal het systeem deze automatisch downloaden en
installeren.
6. Wanneer het systeem daarom vraagt,
start u uw apparaat opnieuw op.
U kunt ook proberen uw pc opnieuw op te starten en
de datum- en tijdinstellingen te wijzigen. Als niets werkt en je nog
steeds hetzelfde probleem ondervindt, aarzel dan niet om contact op te nemen
met onze Outlook-klantenservice via e-mail, telefoon of
livechatondersteuning. We beloven je dat we de zaak zullen onderzoeken en
je binnen de kortste keren een passende oplossing zullen bieden.
Comments
Post a Comment